Calea fericirii

S-a publicat 18 martie 2016 de xjoie33

Reviste, ziare, sfaturi luate de pe site-uri, opinii emise de prietene…toate despre frumusețe. Acest concept este unul relativ, subiectiv, nu există o definiție exactă a acestuia.

Părerea mea despre frumusețe și ce fac pentru a mi-o întreține nu o fac prea des cunoscută, căci mie îmi place mai mult să ascult, decât să vorbesc. Totuși, am ales ca acum să vă împărtășesc secretul frumuseții mele. Indubitabil, am un…Farmec aparte. La fel ca toată lumea! Oricine este special/ă în felul său. Probabil ați sesizat că am utilizat majuscula pentru a reda termenul „farmec”. Ei bine, eu îl consider aparte, deoarece face trimitere la magie (albă), la ideea de fantastic.

Cum ești pe interior se reflectă în exterior. Și, de asemenea, se spune că ochii reprezintă oglinda sufletului. Încerc, pe cât se poate, să am o atitudine pozitivă, să zâmbesc, deși un motiv real nu găsesc. Știu că totul în viață-i trecător, iar clipele mor încet-încet. Îi mulțumesc Domnului pentru ceea ce am, pentru faptul că mi-a oferit exact ce mi-a trebuit, și nu ceea ce mi-am dorit. Am înțeles pe parcursul propriei evoluții că ce ne dorim, nu coincide, în majoritatea covârșitoare a cazurilor, cu ce ne este necesar. Recunosc, conflagrația interioară este cea mai dificilă, îmi provoacă adesea răni și îmi produce stropi de amăreală. Astfel, mă văd nevoită să îmi întrețin frumusețea naturală utilizând produse de calitate, ele aparținând gamei Gerovital PlantEle sunt singurele care nu m-au dezamăgit și, de fiecare dată când cineva m-a rănit (cu vorbe, cu fapte…), mi-au hrănit sufletul și, desigur, pielea. Hei, vreți să vă spun ce folosesc pentru ca fața să mi-o întineresc? Fericire cu aromă de afine! Din cămara cu zeci de cutii de cremă, intuiția m-a ghidat ca pe aceasta să o aleg: crema hidratantă matifiantă cu aromă de afine, pusă la dispoziție cu mare drag de Gerovital Happiness! Pe bună dreptate, când o aplic, chipul parcă mi-ar fi binecuvântat, întrucât, instant, un zâmbet am afișat, iar ochii mi s-au luminat! Aparatul olfactiv are și el motiv să mă ajute. Vedeți, este precum un schimb reciproc de fericire, o interacțiune armonioasă, o simbioză realizată parcă pe ritmurile unei melodii clasice. Un parfum pe care-l îndrăgesc, am ajuns să îl iubesc, Gerovital Irresistible Woman. O constelație de arome, o sursă veritabilă de încântare, pe strada voi ieși eu oare, cu o mândrie fragrantă, produsă de fragranțe uimitoare! Overthinking? Tristețe? Regrete? Toate acestea au să se-mbete în licoarea fericirii pe care mi-o prepar cu ajutorul produselor oferite cu dragoste de îngerul Gerovital.

Acesta este secretul frumuseții mele. În ciuda faptului că sufletul-mi este sufocat de pseudopodele pe care Supărarea și le extinde, eu pot să lupt grație produselor Gerovital! Farmec am și eu, ai și tu, are orice om de pe Pământ. Crede în tine! Îngrijește-te! Iubește-te! Doar așa vei atinge FRUMUSEȚEA!

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Un comentariu la “Calea fericirii

Lasă un comentariu